M å n d a g

Hejhej!
Idag är det första dagen på veckan, måndag. En bra vecka ska det bli också :) Går ju bara 3 dagar i skolan och på onsdag ska vi hem till min fina vän Casandra och mysa.

Har ju självklart varit i skolan idag. Har fått reda på tyskaprovet och det slutade på ett mvg vilket jag är superglad över. Efter skolan blev det hem till Vickan's mormor och äta lite lunch, mackor. Haha :) Har också varit hemma hos Julia och pluggat lite.

Kom hem för en liten stund sedan. Min moster kom och hämtade mej efter de hade hämtat upp min kusin :) Skönt att slippa ta bussen, så himla tråkigt. 

Som jag skrev så ska vi ju hem till Casandra på Onsdag. Pratade lite i skolan och bestämde oss för att hitta på något nu innan mina kära vänner åker till Stockholm över helgen. Så vi bestämde oss för att åka hem till Casandra. Äta pizza på kvällen och bara mysa! :) Övernattning blir det också.

Men nu ska jag ta och kolla lite bloggar, har ju en del att läsa nu när det är närmare kvällen ;)
Hörs senare, kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback