M å n d a g

HejHej :)
Allt bra? Med mej är det sådär iallafall. Är verkligen jättetrött och slö. Som alla andra dagar då. Känner också att jag börjar få huvudvärk, ajajaj!
Skolan idag har väl varit sådär.. Förutom 1 skoskav på varje fot som plågat mig hela dagen så har jag fått IG på musikprovet. Gick ganska bra(om man ens kan kalla det de) på första delen. Men när man skulle svara på frågar, haha ojojoj säger jag bara. Svarade på 1 fråga och det var inte ens rätt svar. Ska fortsätta på provet på måndag iallafall.

Efter skolan gick jag, Vickan och Julia hem till Julia. Pluggade lite och käkade ben&jerry's som jag var så sugen på igår ;) Haha. Fick skrivit lite på min religion iallafall. Föresten så heter min religion som jag har kommit på själv Birdschen. Blev kallad för fågel för ett tag sedan, därför namnet Birdschen.
Tog bussen hem kvart över 6 så nu sitter jag i linne i min säng med fönstret öppet. Funderar på att lägga mig och sova eller åtminstonde vila lite. Efter jag bara skrivit denna lilla texten så har jag fått världens huvudvärk.
Vem vill lägga sig ner och dö mer än jag? Skolan tar död på en!

Äsch, vi får höras senare. Hoppas ni får en bättre dag än mig, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback