Luffarfest? Cruising? nej ..

Det är sjukt vad varmt det är ute. Har legat ute i solen en  gång till nu. Man svettas ju så fort man kommer ut. Stackars gräddnos som tycker det är så varmt.
Denna dagen känns verkligen seg och tråkigt. Alla ska dra på luffarfest eller upp på cruising i trollhättan. Jag känner absolut inte för det först nämnda och orkar inte det sist nämnda. Haha. Jobbigt? JA! Eftersom inga vänner består .. ;)

Men inte ska jag deppa för det. Min dag får gå ut på att sola istället. Så nu går jag ut och lägga mej på filten och lyssnar på musik och dricker saft.


Kommentarer
Postat av: nattah

vem orkar dra på cruising liksom? :D

2009-05-30 @ 14:21:53
URL: http://n--athalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback