Lite mys med älsklingen

Hej igen :)
Älsklingen kom hit förut, tillsammans med min bror. De åt lite mat och sen gick vi upp på rummet, jag och älsklingen. Så nu har jag precis legat och gosat med älsklingen en stund :) Helt underbart! Även om vi går varandra på nerverna ibland, haha fast det är rätt roligt. Han cyklade precis ner till hans träning så nu sitter jag här själv igen. Buhu!

Ska kanske lägga mig i sängen och vila lite. Eller kanske ta en promenad? Tusan att det är så varmt bara! Så jobbigt att gå när solen ligger på (idag lagomt)så mycket. Vi får se vart jag hamnar, antingen i sängen eller ute på gatorna. Haha :)
Ska kolla lite bloggar(som alltid) och så. Kramar


älskade vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3 :)

2009-05-07 @ 11:57:13
Postat av: Emelie

Av mig där uppe ;)

2009-05-07 @ 11:57:52
Postat av: salle

:D<3

2009-05-07 @ 15:07:45
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback