L ö r d a g

Hejsan :)
Ja, det var ett tag sedan jag skrev nu. Och nej, det känns inte något vidare bra ;) Min helg har varit helt otroligt bra, med massa vänner & drickande. Jaa :)

Idag vaknade jag hemma hos Meddi. Vaknade rätt tidigt så då gick vi upp och åt frukost och sen gick vi direkt ut och satte oss i solen. Fick faktist ganska mycket färg. Meddi med, kan man lugnt säga! Fast vi satt ju i över 2 timmar ;)
Nu är jag hemma, har precis duschat av mig allt äckligt från helgen. Haha massa spylld cider, färg från penna, olja och allt möjligt :) Ska fixa mig om ett litet tag för lite senare ska jag dra till Alem med Eve, Lina och Julia :) Och Emelie kanske.

Kommer upp några inlägg om helgen för det har hänt ganska mycket faktist :p
Vi hörs snart, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback