L ö r d a g

Hejsan :)
Igår sov jag hemma hos älsklingen, kom hem runt halv 3 och somnade väl vid 3. Vaknade vid 1 imorses. Smsade Julia och vid 2 ungefär gick vi till pizzerian och köpte sallad och gick hem till Julia och käkade. Riktigt gott var det! Sen låg vi i soffan och kollade på tv någon timma. Alla 4 var nog helt döda skulle jag kunna tro. Iallafall jag och älsklingen, haha:)

Nu har jag precis kommit hem. Tog bussen från älsklingen vid kvart i 6 så det var ju ett tag sen jag kom hem. Har bara suttit vid datorn och kollat på tv. Känner mej som ett levade lik eller något. Sjukt slut i hela kroppen. Fast det var ju ett jävla drag igår så kanske inte är så konstigt.. haha!

Nu ska jag lägga in några riktigt dåliga bilder från igår, mobilbilder .. och så.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback