Krångel blogg..

Fan va blogg.se krånglar då.. Först går det inte att logga in, men när man väl försökt 100 gånger och kommit in, så kommer man inte in så man kan skriva ett inlägg. Jobbigt värre faktist.

Sitter här och försöker plugga på musiken, men det skiter sig hela tiden. Har verkligen ingen ork till att plugga över huvudtaget. Kan skolan inte bara vara slut snart? Idag är det exakt 38 dagar kvar tills vi slutar. Och mycket mindre skoldagar är det ju kvar, för jag räknade med helgerna och alla dagar som vi är lediga.
Om några dagar kommer min klänning som jag beställt från stylebystars, finns inte kvar längre, och jag har kommit på nu att den inte kommer passa. Känns skit eftersom jag verkligen vill ha den klänningen. Ingen annan! Menmen, får väl skicka tillbaka den bara och åka och köpa en klänning istället.

klänningen som jag har beställt.. 499:- på stylebystars.com

Menmen, nu ska jag inte sitta här och deppa. Ska ta och hoppa in i duschen nu innan OTH börjar. Efter det blir det gossip och när det är klart har jag ingen tid att plugga.. Haha, får se till att plugga i pauserna :)
Vi hörs kanske senare, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback