klockren eller vad!


bild lånad från egoinas värld.


Haha förlåt men jag vet inte hur länge jag har suttit och skrattat åt den här bilden! Så jäkla lockren! :p


Satt och tuggade på lite chips samtidigt som jag pratade med älsklingen i telefonen. Så kollade jag på tv och insåg att det faktist var dirty dancing 2  som gick. Bra med en film. Så jag slipper sitta här och vänta på min älskling utan att göra ett skit :)
Ska gå ner och lämna skålen jag hade chipsen i och fylla på mitt glas med dricka.
Min dator är otroligt seg och det tar år och dar att ens se texten som jag just nu håller på att skriva. Segt!
Ska faktist ta och stänga av den om en liten stund eftersom jag inte tycker om att sitta vid datorn när pojkisen är här med mig :)
Kanske skriver ett inlägg sen, vi får helt enkelt se vad jag orkar och hinner :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det dära reagerade jag med på ;)

2009-05-22 @ 18:42:34
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback