Jag har tråkigt och bjuder på en lista

DU OCH DIN PARTNER!

Vad heter ni? mikaela och alemdin
Hur länge har ni varit tillsammans? 10 månader den 2 juni
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? nej, men vi bor nästan hos varandra ;)
Har ni barn? haha nej
Har båda körkort? nej
Isåfall, vem kör bäst? han eftersom jag aldrig suttit bakom ratten :p
Kommer du ihåg er första kyss? faktist inte
Vem sa "Jag älskar dig" först? han?
Vem är äldst? han
Vem fyller först på året? jag
Vem är längst? han
Vem sjunger bäst? haha jag, helt klart ;) förlåt älskling
Håller ni handen på stan? ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja vi hade umgåtts till och från i 8 månader typ. så vi kände varandra riktigt bra när vi blev tillsammans
Vad har ni gemensamt? en hel de, båda är la lika dumma ;)
Blev du kär i första ögonkastet? nej
Har ni någon speciell låt? nejnej
Har ni några "fri kort"? nej!
Har ni stora framtidsplaner? ja :)
Har ni gråtit i varandras armar? aa
Har ni varit utomlands tillammans? nej han vägrar att ta med mig. haha! ;)
minnen? jadå!
Vem lagar bäst mat? han skulle jag tro
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? umgås helt enkelt, olika.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? absolut
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej
Blir du lätt svartsjuk? nej, men vid vissa tillfällen såklart. gäller att lita på varandra och det gör jag fullt ut
Brukar ni bråka? nej, men tjafsar gör vi
Ringer eller SMS;ar ni mest? smsar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hela han är fin!
Vad använder ni för preventivmedel? p-piller
Brukar nån av er prata i sömnen? nej, men jag gjorde det nog en del ett tag


en av våra första pussar, va små vi ser ut :) även om man inte ser så mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback