Jag är helt slut

Kom hem för ungefär 10 minuter. Satte på tvn direkt eftersom programet jag skulle se på redan hade börjat. Nu ligger jag här helt slut i sängen. Inte på grund av promenaden utan jag är bara helt trött i kroppen och huvudet. Det är så mycket som måste göras och det gör mig så jävla trött. Jag har verkligen inte någon ork till något. Jag längtar mer än någonsin till sommarlovet nu. Det ska bli så otroligt skönt att få flera veckor ledighet. Även om det är 2 veckor mindre än vad jag brukar ha..

Nu ska jag faktist stänga av datorn. Ska vänta på att älsklingen ska komma hem så han kan krypa ner bredvid mig! Min underbaring!!
Sov gott inatt, haha, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback