Jag är dövarm

Sitter här helt dövarm. Har öppnat fönstret så det ska bli lite svalare.
Va precis nere och hämtade lite dricka, ska snart springa ner och hämta lite chips och dipp också. Har ju knappt ätit något idag, endast tuggat mina förbaskade tuggummi, så jag tycker att jag kan unna mig lite gottigottit ;)

Händer inte alls mycket just nu och kommer inte heller göra det de närmsta timmarna. Ingenaning om när Meddi kommer. Pratade i telefonen med honom för en stund sedan och då var han fortfarande upptagen så det blir väl senare antar jag :) Men tur att han kommer och underhåller mej sen iallafall. Så sjukt tråkigt att sova ensam. Min ängel är han!

Ska slå på texttvn nu och se vad som kommer på tvn. Inget bra antar jag.
Vi får höras lite senare :) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback