Jag är brun, är du?

Ja, sedan jag skrev mitt senaste inlägg så har jag hunnit vara ute och solat i ungefär 1 timma. + att jag blev riktigt brun, redan efter mindre än 20 minuter såg man ett tydligt sträck :) Jag har också hunnit stta vid datorn och ätit mat. Så nu är jag mätt efter en hamburgare och lite pommes. Toppen.
Vad händer nu då? Jo, jag ska snart ta på mig lite kläder och fixa till mitt hår. Har nämligen ett blått gammalt hårband i håret och en slarvig tofs. Inte speciellt snyggt.

Vickan kommer hit om en stund så jag borde väl sätta fart om jag ska hinna bli klar tills hon anländer hemma hos mej ;)
Såg också att det skulle vara fint väder flera dagar framöver, gööööttttt! Så imorgon blir det också till att lägga sig på baksidan och sola häcken av sig ;) För baksidan solade jag inte idag så den är fortfarande blek, haha.

Men ni får ha en bra fredag, så hörs vi kanske senare :)
Kramar


haha såhär såg man då ut innan paddlingen igår morse. jag va DÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback