Inget att skriva? Verkligen inte.

Jag är sjukt sugen på något gott. Vet inte varför men suget är inte litet heller! Och bara för det så är det klart att vi inte har något gott hemma -.- Fast det kanske är tur det så man slipper trycka i sig massa onödigt :p

Sitter iallafall och kollar på project runway. Inte det roligaste eftersom de denna gången har gjort super fula kläder.

Har verkligen inte ett skit att skriva. Vill gå ut på en promenad men vågar ju som sagt inte. Pga den jävla pedofilen som tydligen befinner sig här någonstans. Kanske inte just här jag bor men i närheten, så varför skulle han inte kunna vara här just nu?

Jaja, vi får väl ta och höras senare när jag inte är på dålighumör, vilket jag är, och lite piggare :)
Kramar


häromdan när jag och älsklingen var nere vid sjön

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

vem vet sötnos!:)

2009-05-24 @ 18:23:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback