Husvagnssemester?

Sitter här och suger på en salta groda, godis för er som inte förstod det. Har precis pratat med farmor i telefonen. Hon tyckte verkligen att jag och Meddi skulle följa med de ut i deras husvagn ;) Så jag skulle bara säga till när det passade oss. Så vad säger du älskling? ;) Husvagnssemester snart eller ? haha :) Nä men det var allt länge sedan jag var med de i husvagnen så det får det allt bli snart.

Ska snart stänga av här och ta bussen fram till Edet och åka till Casandra med Vickan :) Hörs inte mer ikväll för ikväll blir det riktigt tjejkväll! Åh så jag kommer sakna min lilla fis! :)

Men ni får ha en bra onsdag, lediga imorgon är väl inte fel? :)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: charlina och Elisabeth

de är så skönt att vara ledig imorgon ! :D

ha en bra kväll!

/ charlina

2009-05-20 @ 18:50:24
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback