Hemma

Hejsan :)
Kom precis hem från skolan. Eller ja, från Edet iallafall. Har nämligen varit i den nya skoaffären och i affären. Så nu är allt klart tills våran kanotresa imorgon. Pastasallad, fanta, vatten, bullar, naturgodis och frukt! Haha, man måste ju överleva ;)

Sitter och väntar på att maten ska bli klar också. Är faktist ganska hungrig. Åt inte så mycket i skolan och ingen frukost heller så det ska bli riktigt gott med mat. Och vad är godare än makaroner? Haha :)

Idag ska jag bara vara hemma. Plugga lite ska jag också göra.
Hade tänkt gå ut och gå idag eftersom det är så tråkigt inne. Men när jag kom hem berättade lillasyster att hon sett en gubbe(som tydligen såg misstänksam ut) när hon var påväg hem från skolan. Han satt tydligen inne i hästhagen och kollade på henne på ett konstigt sätt. Så nej, absolut ingen promenad för mig idag.

Men nu ska jag kolla lite bloggar innan maten är klar :)

Kommentarer
Postat av: nattah

hm :o förklarade hon hur han såg ut eller?

2009-05-27 @ 16:17:15
Postat av: Sv: nattah

nej.. stackarn blev så rädd så hon började gråta och cyklade racer snabbt ;)

2009-05-27 @ 16:59:22
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback