hemma igen

Hejsan :)
Kom precis innanför dörren nästan. Har varit i Edet med Julia och Emelie. Ätit glass, vart ute, legat på stuttsmattan, delat på kycklingrulle, kollat på robinson och druckit cola. Det är vad vi har hunnit med :) Tog bussen hem nu halv 11. När jag kom av bussen så stod Eve och några och väntade på bussen åt andra hållet. Så jag pratade lite med henne och sen kom mamma och mötte mej :) Så nu är jag hemma och är faktist ganska trött..
Men en bra och skön dag har det iallafall varit. Hunnit med en hel del känns det som. Toppen! :)

Nu ska jag kolla bloggar lite snabbt och sen hade jag faktist tänkt att lägga mej i sängen och kolla på tvn. Och stänga av datorn för en gångs skull :p haha.
Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer
Postat av: madde

Flitig bloggare ser jag ;)

2009-05-30 @ 23:39:09
URL: http://madeleineannidaniela.blogg.se/
Postat av: madde

Flitig bloggare ser jag ;)

2009-05-30 @ 23:39:12
URL: http://madeleineannidaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback