Hej sega Torsdag!

Allt bra idag?
Själv är det sådär. Är helt seg och trött. Kom hem för bara en liten stund sedan. Eve och hennes pappa körde hem mej :) Thank you!

Det var verkligen hur mysigt som helst igårkväll. Jag och Vickan kom ganska tidigt till Casandra om man jämför med de andra. Vi snackade en hel del och kollade på klassfesten.  Eve Elin och Lina kom vid 10 ungefär, då åt vi massa med pizza. Det var verkligen supergott. Sen kollade vi på en hemskfilm och sen åkte de andra hem. Förutom jag och Eve som skulle övernatta hemma hos Casandra ;) Låg och pratade tills 2-3 någon gång.
Vaknade vid 11 ungefär idag och då låg vi bara och snackade. Drömde en hemsk dröm inatt. Det har la sin anledning till varför jag drömde det också. Men iallafall. Det var verkligen supermysigt igår. :):)

Idag ska jag bara vara hemma. Inte träffa Meddi idag heller.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback