Hej o hå

Nu är klockan snart 10 i 8 och jag har inte varit hemma länge alls. Men ändå är det dags för mej att knalla ner till bussen om 30 minuter. Ska hem till min älskling och sova där. Som alltid :) Haha.
Ska se om jag ska ta något att äta eller inte. Att äta 2 mackor till middag är ju inte det bästa direkt. Men ändå är jag inte hungrig så jag vette fan. Vi får helt enkelt se.

Känner att jag inte har något roligt alls att meddela idag. Har ju inte hänt ett skit så varför sitta här och skriva en massa skit? Nä, så detta får blir mitt hej o hå så får vi hörs imorgon.
Hoppas bara älsklingen är hemma när jag kommer för det finns inget tråkigare att sitta själv :) Menmen.

Då hörs vi imorgon efter den otroligt tråkiga skoldagen som väntar imorgon.
Godnatt, sov sött inatt :)


hejhejhej sötnos, haha gammal cambild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback