Godmorgon

Idag får jag faktist lov att säga godmorgon. Innan klockan slår 1 så är det morgon, enligt mig iallafall ;)
Vaknade för ungefär 30 minuter sedan. Riktigt skönt att sova så länge. Fast jag har vaknat flera gånger innan det och somnat om sen igen. Vaknade när älsklingen skulle gå. Så låg och gosade med honom lite innan han skulle lämna mig själv i sängen. Hehe :)
Drömde också att min finastefinaste baby var otrogen.. Vi var i ett badhus, jag älsklingen Julia och min bror, och så fick jag reda på att han hade haft sex med Linda Rosing. Så jag gick och pratade med henne, för hon var också på detta badhuset, och hon sa att det va sant. Usch, fattar ni va ledsen jag va eller? Med Linda också.. Haha.
Vad är det som styr vad man drömmer egentligen? Jag menar, det spelas ju upp en hel hädelse som skulle kunna vara sann? Sjuk egentligen ju.

Iallafall, har ont i magen exakt varje dag nu för tiden. Ingenaning om vad det är men någon gång under dagen så får jag typ som kramper i magen. Ligger med det här nu :( Gör verkligen sjukt ont. Och ingen matlust får man ju heller..

Jaja, idag ska jag iallafall vara med Emelietösen. Får se vad vi hittar på :)

jag och emelie förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah Lina Rosing? Menar du inte Linda?

fyfaan vad kul det var den gången i bk den roligaste faktiskt ;D

2009-05-22 @ 12:35:59
URL: http://emeliieselin.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, riktigt jobbigt när det händer

2009-05-22 @ 13:04:24
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Sv: Emelie

Haha, jo det är klart jag menar Linda;)

2009-05-22 @ 13:28:52
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback