Godmorgon

Godmorgon mina sköna :)
Igår somnade jag inte förän vid 12 någongång. Hade verkligen jätte svårt att somna, saknade min fina älskling massor.
Idag gick jag upp kl 6 och duschade, packade väskan och fixa mig lite snabbt. Så nu är jag klar och jag ska inte åka förän om 40-45 min så kunde likamed sätta mej här ;)
Känns toppen för det är faktist fint väder ute. Eller det är iallafall felt blå himmel, men det blåser. Hoppas det bara håller i sig så det slipper börja regna för det orkar jag verkligen inte. Speciellt inte när vi ska paddla på sjön. Usch nej.

Men nu hade jag tänkt kolla lite bloggar och sådär :)
Vi hörs senare när jag kommer hem, ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback