Glosboken.se, toppen!

Nu har jag suttit hur länge som helst och pluggat. Och visst känns det toppen! Vi får bara hoppas på att det går bra på provet imorgon då :)
Jag skrev ju förut att det kändes toppen för att min huvudvärk höll på att försvinna. Glöm det! Här sitter jag, men världens huvudvärk! Plus att jag ena stunden fryser som jag vet inte vad och nästa stund svettas jag som jag vet inte vad. Hur jobbigt som hest. Ändå har jag inte feber.. Sen har jag ont i ögonen också. Mest i vänster öga. Gör riktigt ont när jag blundar och ännu ondare när jag trycker ihop det. Inte en aning om varför heller :s

Jag har precis skrivit in alla glosor på datorn. På glosboken.se, en riktigt bra sida. Kanske lite töntig men gud va den har hjälpt mig klara prov ända sedan i början av 2007. Går hur snabbt som helst att lära sig glosorna där. ++++ till glosboken! :)

Ska ner och göra mig en kopp te också. Känner att jag behöver det. Ikväll blir det till att åka hem till min älskling och sova där! Ska låta han pyssla om mig nu när jag är "sjuk". Fast vi får nog pyssla om varandra istället för min lilla gurka är också sjuk :) Hehe.

Nä nu ska jag dra mig ner till köket och fixa det där teet. Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Den sidan använde jag också förr, men nu slipper jag alla språklektioner!

2009-05-14 @ 18:40:31
URL: http://josfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback