G o d n a t t

Det blev ingen macka förut. Istället blev det en pirog med gurka, sockerärtor och gräddfil vid sidan om. Det blev heller inte att lägga sig i sängen. Istället satt jag i gungstolen och kollar på färgan2 som gick på tvn. När färjan var slut så hoppade jag in i duschen och tog mej en dusch. Riktigt skönt måste jag säga!

Just nu sitter jag här med datorn och smsar lite med älsklingen samtidigt. Ska snart stänga av datorn och bädda ner mig i sängen. Är helt slut i kroppen känner jag. Sen skulle jag ju kolla på tvn vid 10 nu så blir ju perfekt att lägga sig innan det börjar :)

Vi hörs imorgon!
Godnatt, kramar


selin och jag på valborg i torsdags

Kommentarer
Postat av: Emelie

MEN USCH VAD fuuuul hhahah på mig asså ;D

2009-05-05 @ 10:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback