Fredagen

Igår var det fredag och då vaknade jag upp hos älsklingen. Stannade där tills kl var 2 och då kom mamma, pappa och lillasyster och hämtade upp mig så åkte vi upp till trollhättan. Handlade både kläder och mat. På hemvägen så släppte de av mig hos Eve där Eve(såklart), Vickan, Emelie, Sofia, Julia och Lina var. Vi satt på Eve's altan och spelade fia och kort. Sen fixade vi oss lite och drog till Alem. Var inte så mycket fart där i början. Vi satte oss och spelade bubblan (kortspel) och hade det riktigt roligt. Efter ett tag blev vi bjudna på öl och groggar och så fortsatte kvällen. Riktigt kul dag :)
Dagen slutade med att jag och älsklingen gick hem till honom och sov. :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha ja jag var inte med hos eve konstigt att jag är med på kort och vann fia med knuff ;D

2009-05-03 @ 19:48:52
Postat av: Sv: Emelie

Förlåt darling (a) inte meningen att glömma ;)

2009-05-04 @ 12:25:31
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback