F r e d a g

Hej o hå i detta fina väder! :)
Nä, fy satan va det är tråkigt och fult väder här idag. När jag kom till skolan imorses, efter att ha försovit mej, så var jag pisseblöt. Har verkligen regnat hela dagen idag.
Skolan idag har varit toppen lugn. Kom till skolan vid 9 och då hade vi bara 2 lugna lektioner. Efter skolan gick jag, Eve, Elin och Lina till Ben's för att de skulle äta pizza :) Så vi satt där en stund och snacka innan vi drog iväg och solade. Solade 15 minuter var, Jag Elin och Eve.

Så nu har jag precis kommit hem, eller ja för ett bra tag sedan faktist. Har suttit vid datorn hela tiden. Ska snart ta mig en dusch och börja göra mig iordning. Ska hem till Eve vid 6 ungefär. Fast måste kolla buss först..

Maten är snart klar så måste dra mig, ha en bra fredag :) pussar

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas sommarvärmen kommer tillbaka snart, den är saknad.

2009-05-08 @ 14:47:54
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback