F r e d a g

Hejsan :)
Jag kom hem för mindre än 30 minuter sedan. Hade en kort dag, som alla fredagar, idag så jag valde att sluta lite tidigare för att hinna med kvart i 11 bussen :) Så nu är jag hemma! Hade tyska prov första lektionen också och jag måste säga att det kändes jättebra. Så nu hoppas jag på ett bra betyg också! :)
Var precis ute hos Gräddnos lite men hon var inte pigg. Hon reagerade när jag kom ut, men sen la hon sig som en boll och blundade igen. Haha så söt!


gräset har inte vuxit mycket va? haha
Har precis ätit en bulle, första maten idag så det är ju inte helt fel att det va en bulle då också ;) Riktigt god också!
Idag ska jag bara vara hemma. Känner mej fortfarande inte helt bra så jag ska ta en softar dag hade jag tänkt. Haha. Ska göra klart son som skulle vara klar tills idag egentligen, men det var inga problem att lämna in den på måndag som tur va :) Idag gjorde jag och Sofia klart en fysik grej också, och det såg bra ut. Så nu har jag bara 1 grej kvar att göra inom fysiken. Sen massa annan! Haha bajs :)
Men nu ska jag ta och börja plugga. Vi hörs senare :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback