Duschen väntar

Efterlys har precis börjat på tvn. Men jag ska inte fastna här utan jag ska röra min sega kropp bort mot badrummet för att ta en varm dusch. Ska ta och leta reda på min (skyddande)spray för den verkar vara putsväck. Lite tråkigt, för den är ju super bra och får håret att bli riktigt mjukt och skönt.

Får se hur min kväll slutar idag. Skulle pluggat med Meddi men han skulle tydligen dra på fotboll och kommer inte hem förän 7. Och det var tydligen tidigt enligt honom. Men nej lilla älskling, det är inte tidigt om man ska plugga. Och kommer inte jag till honom så måste han ändå komma hit för jag har hans busskort (a) Haha :)

Ska iallafall städa rummet efter jag ha duschat och sen börja plugga. Ska inte vara lat och skita i det nu för jag måste verkligen plugga. Bara några få veckor kvar nu så varför inte satsa allt istället för att skita i allt? Vi har ju ändå flera veckors ledighet sen.

Duschen väntar gott folk!



Nej, jag menade såklart att spårlöst har börjat på tvn. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback