Beyonce i Sverige


Beyonce är ju i Sverige just nu och igår var hon i Göteborg! Sjukt nära ju! Om man tänker på det sättet. Tänk alla fuskisar som stod i Scandinavium igår och såg henne! Och imorgon är hon i globen. Man är ju inte något avundsjuk va! Vilken jävla känsla att vara så nära en så otroligt bra sångerska egentligen :) Haha, jag ska sluta drömma nu!

Iallafall. Nu har jag suttit vid datorn enda sedan jag kom hem. Hur seg får man lov att vara egentligen? Haha, ska man tycka synd om sig själv eller vadå..
Ska iallafall ta och plugga lite nu hade jag tänkt, innan jag går ut på en promenad. Måste bara komma ihåg nu efter jag skrivit detta att sätta mobilen på laddning. För vad är en promenad utan musik? Jo, riktigt tråkig.
 Blir iallafall inte till att sova hemma hos Meddi idag. Han har inte nämt det överhuvudtaget så jag stannar hemma och kollar på desperate housewives istället.

Men plugga va det ja.. Haha.
Hörs senare :) Kramar

Kommentarer
Postat av: FEBB

shit vill också se henne! :P



och ja fyfan, men ja lovar det gick bättre för dig än för mig :P

2009-05-12 @ 19:12:50
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback