Ben&Jerry's eller kanske tysk glass?

Skulle duscha för en stund sedan. Men den fanns bara 1 ren handduk i badrummet och orkade inte gå ut och hämta en till, så det blev bara till att duscha kroppen. Så nu har jag bara huvudet kvar att duscha. Haha. Men just nu sitter jag och kollar på gossipgirl så jag har inte tid just nu. Men får ta och skynda mej eftersom jag ska åka om 30-60 minuter. Någonstans där emellan :)

Är sjukt sugen på något gott. Typ ben&jerry's glass, mumms!

Eller kanske denna goda glassen som jag och Sofia åt på en glassbar när vi var i tyskland. Något av det godaste jag ätit.
Men nu ska jag faktist fortsätta kolla på tvn och när det är paus igen så sticker jag och tvättar håret en snabbis.
Kamar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback