Ännu brunare


Nu har jag legat ute
och solat i ungefär 1½ timma. Lillasyster gjorde mej sällskap ungefär hälften av tiden. Efter bara en liten stund tyckte hon att hon hade blivit brun och då behövde hon tydligen inte sola mer ;) haha.
Jag har iallafall blivit något brunare nu. Speciellt magen! :D Fast det känns som att jag har bränt mig lite längst ner på magen precis över troslinjen.. Ändå smörjde jag in mej med solkräm. Jaja, här ska inte klagas :) Såg att det fina vädret skulle förvandlas till molning vid tisdagen. NEJ! Det kändes ju som sommaren hade kommit nu? Sjukt varmt har det ju varit nu de senaste dagarna så ska det bara helt plötsligt bli fult igen? -.- Men vem vet, det kanske bara är några dagar. Hoppas det iallafall.

Jag har också hunnit äta lite flingor nu innan jag kom upp igen. Kände att min mage behövde något i sig efter 1½ timma ute i solen.
Nu ska jag kolla lite bloggar snabbtsnabbt sen ska jag nog ut igen ;) Man får passa på medans det är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback