Skönt med en vaarm dusch

Hejsan :)
Tog en dusch för en stund sen och det var otroligt skönt! Tog inpackning och sprayen också, så nu är håret lent och skönt :)
Just nu sitter jag i sängen och kollar på sverige sämsta bilförare. För det är väl så det heter? :p Sitter också med engelskan som jag måste hinna läsa igenom innan tisdagen.. Fan, jag fattar inte ett skit! As svåra ord och jag tror inte en kotte som går i 9an skulle fatta de. Men de kanske inte är så konstigt att de är svåra ord, de är ju trotts allt om South Africa -.- Så, bra går det inte iallafall. Har inte ens läst första sidan (a)

Hungrig är jag också.. Får väl hoppas på att mamma ska börja med maten snart och att det blir god mat :p God mat hela helgen är ju inte helt fel, eller hur?

Haha, här sitter jag och tror att jag hade publicerat detta inlägget, men icke! Haha, så jag får väl ta och göra det nu ;)
Pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback