Bilder från bowlingen :)

Åkte med farfar hem till Eve där de gjorde iordning sig lite, Sofia och Eve. Sen mötte vi Lina och Sofia åt på roma. Sen kom Emelie också så gick vi till Sibylla och väntade på att Tomas skulle komma så Lina kunde få sin jacka :) Sen gick vi hem till Eve en snabbis igen och sen tog vi bussen till thn.

När vi kom upp så var det 1 timma kvar tills vi skulle spela så jag Eve och Sofia väntade vid bowlingen, vid trappan, medans de andra var och träffade några andra. Sen blev klockan 8 och det var våran tur att spela.






är jag taskig som lägger ut denna? det får jag va isf, alla är så jävla fula på denna bilden xd


Mästaren!

Riktigt kul var det! Vid9 slutade vi spela och då åkte vi hem till Emelie.


Här avslutade vi våran trevliga kväll med några lime-drinkar och massa snack&skratt! Jag kan inte säga något annat än att jag hade det riktigt kul!
Sen kom Meddi också och vid 12 åkte vi hem :) Käkade lite kvällsmat eftersom jag endast hade ätit en panpizza på hela dagen. Haha, smart. Sen somnade vi efter ett tag.

En trevlig kväll med mina trevliga vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback