Uppsats om Sobibor, det är vad jag håller på med

Gud vad duktigt jag känner mig. Har suttit här en stund nu och letat fakta och skrivit in all fakta jag redan hade på datorn. Allt blir ju så mycket lättare när man kan skriva det på datorn och slippa skriva det för hand.
Har iallafall börjat skriva på riktigt bra nu och det känns bra. Jag är ju inte den personen som börjar med saker i tid. Men denna gången har jag iallafall börjat någorlunda i bra tid :) Skönt! För då slipper man ju ha allt sista dagen, vilket jag alltid brukar ha (a)
Vad händer annars då? Jo jag sitter här med mitt tuggummi i munnen och har det allmänt långtråkigt. Har lust att hitta på något kul. Träffa någon kompis eller älsklingen. Men just nu räcker inte tiden till till det -.- Typiskt. Men efter denna veckan så är det ändå rätt lugnt. SO är ju alltid kämpigast. Det vill man ju få så bra som möjligt. Och nu har vi ändå haft det mesta så..
Men nu måste jag faktist fortsätta att skriva innan jag börjar läsa massa bloggar, kolla bilddagboken osv. För då vet jag att pluggandet inte slutar bra! Haha, vi får höras senare.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback