Tvn kan få en att skratta otroligt mycket

Hahaha här sitter jag och skrattar för mig själv! Kollar på americas funniest home videos, cheerleader tjejer som ska göra volter och halkar/ramlar och ramlar från höjder när de andra håller upp de xd Haha jag dör vad det programet kan vara roligt. Speciellt roligt när de visar klipp som är om samma grej (tex: bebis skratt) och har massa klipp direkt efter varandra. Ibland kan man ju skratta så mycket att man får kramp i magen! Haha :) Ja det kan vara rikigt kul..

Jag har iallafall fått i mig lite mat nu. Pasta, bacon, stekta korvskivor och sås. Fast jag själv äter inte bacon. Eller, jag pillar bort allt fett och hur mycket kött finns det kvar då? Haha.
Nu sitter jag som sagt och kollar på tv. Har absolut inget att göra.. Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback