Tvn, chips&dipp och cola

HejHej :)
Ja, nu har jag faktist gjort en del sen jag skrev.. För några timmar sen så åt jag mat. Blev ris och korvstroganof. Det funkade väl. Inte min direkta favorit men gott ändå :) Sen har jag suttit och kollat på 2 avsnitt av andra avenyn som jag har missat. Har alltså suttit i nästan 2 timmar och glott på dataskärmen ;)
Nu har jag precis varit nere och hämtat lite chips& dipp och cola. Så ska mysa med de framför tvn nu och sen ska jag åka hem till älsklingen och mysa ännu mer med honom :)
 
Men nu ska jag som sagt kolla på tvn och käka chips :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah såg dig från bussen när du gick till skolan idag :) Du var vid apoteket typ ;D

2009-03-19 @ 09:31:16
URL: http://thekillers.blogg.se/
Postat av: Sv: Emelie

Haha jag som hoppades att ingen skulle se mej ;) Finns ju inget värre än när bussen åker förbi en :P

2009-03-19 @ 18:18:24
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback