Trött trött trött trött TRÖTT

Godmorgon :)
Eller ja, det är inte morgon fortfarande men för mig känns det så. Är otroligt trött och jag har ingenaning om varför. Somnade inte så jätte sent igår, vid halv 1-1 någon gång antar jag. Och vi vaknade vid 9-10. Idag har jag sovit massa på dagen. När jag och Meddi vaknade så gick vi ner och åt frukost. Macka med oboy (y) Sen gick vi upp och låg och kollade på tv tills han skulle gå ner till träningen. Jag somnade och sov yill typ 1. Skönt, men är fortfarande trött som sagt.
Igår hade vi det riktigt kul! Eller jag hade kul iallafall och hoppas de andra också hade det :) Ska snart slänga upp lite bilder och skriva vad vi gjorde i en kort text denna gången :D Eller jag ska försöka iallafall haha.
Nu ska jag lägga in bilderna från kameran så jag kan ladda upp de här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback