Trött dygnet runt

Jaa, hur trött får man bli egentligen? Igår var jag svin trött och somnade vid halv 12. Nu är klockan inte ens 12 och jag är redan svin trött. Kan knappt hålla min ögon öppna. Men det är la inte så konstigt när jag bara sitter vid datorn och kollar på tv samtidigt. Man blir ju inte direkt piggare av det. Sen har jag ingen att prata med på kvällarna heller. Inte nu de senaste dagarna iaf. Har ju inte sovit med Meddi så. Saknar han en massa..

Men nu ska jag gå ner och ta en riskaka. Eller kanske ett smörgåsrån med mjukost :) Mumma! Har bara ätit massa godis och skit idag så känner att jag behöver få i mig lite "mat" också. Även fast jag inte kan kalla riskaka för riktigt mat :p Men det funkar bättre än godis iallafall :)

Ska försöka sova länge imorgon så ni hör nog inte av mej förän på förmiddagen ;)
Men vi hörs iallafall imorgon :)
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback