Trevlig kväll hos Julia

God kväll mina kära :)
haha. Kom precis hem från Julia. Vickan's snälla pappa körde hem mej så jag slapp ta bussen :) Ja, vad har vi gjort idag? När jag kom till Julia så var Vickan också där. Vi gjorde inte så mycket så vi gick till Lagret och köpte godis :) Sen till boström och köpte påskmust och chips&dipp. (jag förnekar inte att vi fetat oss idag) Sen upp till Julia och så smällde vi i oss en del godis och chips. När man varit så onyttiga som vi var så behövs en promenad. Så vi tog oss allt en liten promenad genom Edet och kollade och kommenterade lite hus ;) Haha. Sen tillbaka och så kollade vi på hjälp och skrattade en del! Haha, riktigt skön och slapp kväll.

Nu ska jag inte göra så mycket. Läsa lite roliga skämt på internet och skratta för mej själv ;) Haha. Något får man väl underhålla sej med när ens pojkvän aldrig kommer till en..
Nä vi hörs nog lite senare! :)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback