Tiden går fort

Hej på er :)
Märkte nu att klockan har gått väldigt fort. För en stund sen kollade jag på klockan och då var den vid 2 ungefär, nu är den snart 4!
Har iallafall hunnit äta och sminka mej :) Tagit det lugnt och suttit vid datorn mest hela dagen. Skönt att slippa stressa iallafall. Som jag var tvungen att göra igår :p
Ett + är att jag är på bra humör och gla idag. (y) :) Fråga mig inte varför, men det måste ju vara något posetivt iallafall! Haha. Ska snart fia håret lite snabbt och sen städa upp lite på rummet. Det är inte speciellt stökigt men det är kläder överallt! Måste slänga allt i tvätten för annars kommer jag snart inte ha några rena kläder att ha på mej haha :)
Men jag tar iallafall 5 bussen till Edet och då blir det till att gå ut med Julia, Vickan och Lina :)

Men vi hörs ikväll när jag kommer hem.
Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback