T o r s d a g

Hejsan :)
Denna dagen har gått fort. Som alltid då? Klockan är redan halv 8 och jag har knappt hunnit göra något idag. Efter skolan idag så gick jag hem till Meddi. Åt några mackor och så gjorde jag klart min uppsats. Hur skönt är inte det då? Är helt klar med den nu och Eve ska skriva ut den sen, eftersom jag inte har någon skrivare :) Det blir nog bra.
Har inte så mycket att skriva nu för jag har inte har gjort så mkt idag så finns inte så mkt att berätta ;) Men jag ska kolla lite på tv nu sen göra mig i ordning för ska ta bussen till älsklingen igen om 1 timma :) Har inte vart hemma mycket alls men det funkar det med.
Nationella i engelska imorgon och jag kommer dö!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback