T o r s d a g

Hejsan :)
Usch, när jag vaknade idag så kändes det som helg och det kändes som vi hade sovit huuur länge som helst! Så det var ju skönt. Tog bussen till skolan med älsklingen. Kollade på Schilders list, hette det så?, till halv 1 eller något.. Riktigt lång var den. Fast hade ju såklart rast osv imellan. Riktigt bra film iallafall, verkligen värd att se!
Men efter det åkte jag hem. Hade världens huvudvärk och nu sitter jag även här och mår super illa! :s Usch!

Idag ska jag inte göra något alls. Kanske kolla igenom engelskapapprena, som egentligen skulle in idag :p Haha men så blev det inte för min del eftersom jag åkte hem. Åker väl till älsklingen ikväll och sover antar jag :)

Men nu ska jag ner o ta mej något att äta. Kanske därför jag mår illa.. Hmm.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg den för ngra dagars sen. Började lipa i slutet (a) <3

2009-03-27 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback