T o r s d a g

Goddag mina kära vänner :)
Haha, ja vad har ni haft för er idag? Själv har jag inte hunnit med något roligt ännu. Igår somnade jag och älsklingen vid 9-halv10. Fattar ni eller? :o Har nog aldrig somnat så tidigt förut när det är skola efter xd Haha. Skolan idag var iallfall helt okej, hände inte något speciellt :) Det har varit underbart väder idag, igen! Hur skönt är inte det? Riktigt varmt imellanåt.
Efter skolan gick jag och mötte mamma för vi skulle på utvecklingssamtal. Gick riktigt bra och det känns ju skönt. Och om ni ville veta så ser min lillasyster(som är 12år) väldigt vuxen ut i ansiktet, enligt min lärare iallafall! Haha, jag dör..
Efter utveckligssamtalen så gick jag och mamma till Sibylla och åt glass. Eller mamma käkade korv&bröd! Men en glass blev det allt för mej. Satt där ett tag, vi väntade nämligen på att pappa skulle komma hem från jobbet. Sen gick vi och satte oss på biblioteket(pinsamt nog) och väntade där istället för pappa skulle lämna och hyra nya böcker. Haha, ja han har skaffat lånekort! xd Jag dör.. Han läser böcker om överlevnad i naturen förstår ni. Fiskegalning!

Nu är jag hemma och har precis ätit lite mat. Fiskpinnar och mos :) Mumsigt! Har även vart ute och hälsat lite på min söta kanin. Gud så gött hon låg där ute på bordet förut när vi kom hem. Synd att jag inte fick något kort på det :p
Nu ska jag iallafall kolla om det kommer något bra på tvn. För jag har verkligen inget att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback