T i s d a g

Hejsan :)
Usch nu sitter jag här proppmätt efter endast en panpizza, som för övrig fick bli min middag idag. Idag har det som vanlig varit skola. Gick från 08.00 till 14.00 så det var allt skönt med en lite kortare dag. Eller ja, vi slutar ju egentligen 14.10 men ändå ;) Efter skolan så gick jag och Vickan med Julia hem för att plugga. Åt lite bullar och pluggade. Fick skrivet ganska mycket, hade ju faktist inget internet att leta fakta på som Julia och Vickan hade. Så det gick ju bra ändå :) Tog bussen hem vid kvart över 5 och innan de hann jag träffa älsklingen lite. Eller han kom med bussen ungefär 5 minuter innan min kom så hann ju få några pussar iallafall ;) Så nu är jag hemma och har som sagt ätit en panpizza och druckit lite juice nyss. Gott med lite mat i magen efter en lång dag haha.
Ska snart plugga lite med Sofia eftersom vi har redovisning imorgon på tekniken så det kan ju vara bra att veta vad vi ska säga :)

Men vi hörs senare, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback