T i s d a g

Hejsan :)
Skolan idag var helt okej. Inget spciellt som hände så.. :) Efter skolan gick jag hem till älsklingen, som ännu inte var hemma. Men han kom efter ungefär 5 minuter så, haha. Låg i soffan och myste lite och sen gick vi ner och gjorde lite mat. Pyttipanna och stekt ägg, mumma! :) Sen gick vi upp och la oss i hans soffa igen. Och somnade! Haha, jag kände att Meddi höll på att somnade, han rycker alltid till så himla mycket innan han somnar, men jag tänkte att jag somnar ändå inte. Vilket tur jag hade att Meddi's lillebror kom och knackade på dörren för jag somnade faktist. Och pappa skulle ju komma och hämta mej halv 5 :) Men jag vaknade kvart i som tur va, så jag ställde klockan och fortsatte sova i 30 min. Riktigt skönt faktist :) Fast mådde inte så bra efter att vi vaknat. Var trött, mådde illa och hade huvudvärk..
När jag kom hem så satte jag mig i köket och pratade med mamma en stund, eller en lång stund rättare sagt.
Nu sitter jag iallafall vid datorn och gör inget. Hur tråkigt som helst och jag är jättetrött. Jobbigt, eftersom jag behöver plugga lite egentligen. Men frågan är om jag verkligen orkar det :p Fast har ju prov på torsdag så jag måste väl..

Men nu ska jag stänga ner här och lägga mej ner i sängen en stund framför tvn, med lite juice :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback