T i s d a g

Hejsan :)
Ja, första inlägget idag ble väldigt sent. Men så är det när man är slö och trött..
Idag stannade jag hemma från skolan. Eller ja, i mitt andrahem! Hos älsklingen :) När jag hade skickat iväg ett sms till mamma att hon skulle sjukanmäla mig så såg jag att klockan var vid 5 i 7 och Meddi började 7(sa han igår). Så tjötade på han att han skulle gå upp, självklart säger fisen att han har ledig idag!
Så vi tog oss en liten sovmorgon och sen gick vi upp och åt frukost. Eller ska jag kalla det tidig lunch? För klockan var inte speciellt mycket och vi åt makaroner och köttbullar ;) Efter det låg Meddi i soffan och kollade på tv och hade det mysigt medan jag satt i köket och pluggade so. Men efter ett tag orkade jag inte mer och gick och la mej bredvid min fina pojkvän och hade det mysigt!  Sen gick vi upp och sov i några mer timmar. Vid 3 vaknade vi igen och då åt vi mackor och sen vid halv 5 kom pappa och hämtade oss. Åkte hem till mej och här låg vi bara och kollade på tv och hade det mysigt. Han skulle nämligen ha träning halv 7.

Så nu har jag legat i sängen och kollat på tvn. Som hela dagen! Satte mej precis här och därför blev första inlägget så sent. Är verkligen helt slut! Orkar inte göra något alls.. Vill bara lägga mej och sova men som älskling sa, då kommer jag inte kunna somna ikväll. Och vid 9 börjar ju desperate housewives och det får jag inte missa.
Så idag blir det inte till att sova med älsklingen.. Men som tur var så har vi ju varit hela dagen idag såå.. :)

Men nu ska jag inte tjöta här med utan ska gå ner med min disk och sen bädde ner mig i sängen. Blev väldigt tidigt i sängen idag. Men det får väl gå för idag :)

Imorgon blir jag klar med min kjol också, så de så ! ;)
Hehe godnatt o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback