Söndag - tråkigaste dagen i veckan

Aldrig är Söndagar roliga. Usch de är verkligen hemska. Långa och riktigt sega. Visst har det varit Söndagar som varit bra men det händer inte ofta iallafall. Tänkt sen när sommarlovet kommer och man glömmer av vilken dag det är. Fan va härligt!

Idag har jag faktist inte gjort en skit. Suttit vid datorn, kollat på tv och läst lite i so boken. Egentligen skulle jag behöva läsa mer men jag orkar fan inte. Så tråkigt och segt..
Hoppas att älsklingen kommer hit sen iallafall. Han sa att han skulle komma vid 5 efter han har vart på match så jag får väl hoppas att han kommer nu också. Behöver egentligen duscha och städa rummet men jag orkar inget av det. Men jag får väl ta och göra de innan Meddi kommer sen. Får se om vi kanske åker till honom sen och sover. Får väl se vad han vill.

Sen kommer ju wipe out idag igen, haha så sjukt program! Det får man inte missa iallafall. Men nu ska jag gå ner med min disk och sen hitta på något att göra (y)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback