S ö n d a g

Hejsan :)
Allt väl? Idag har jag bara varit hemma hos älsklingen och tagit det lugnt. Idag vaknade vi faktist rätt sent för att vara oss. Vid halv 11 ungefär slog jag upp mina ögon och tog ett toalettbesök. Sen var jag pigg och ville få älsklingen att också vara pigg men han var rätt trött den fisen ;) Sen åt vi iallafall frukost och låg bara i sängen tills vi gick till Boström. Där mötte vi mamma och min moster för jag skulle åka med dom hem. Och älsklingen gick hem, eller något sånt :p Haha. Nu är jag hemma och sitter här och äter sura bilar. Det borde jag egentligen inte eftersom mamma har börjat med maten där nere (a) Lövbiff, potäter och pepparsås, mumma!
Igår var en riktigt rolig dag, men ändå innehöll en jävla ilska! Jag och Zara tog iallafall bussen till Edet där vi mötte Emma och Julia. Så gick vi till Roma och käkade. Alla käkade fast ingen beställde smatidigt så under 2 timmar ungefär satt vi där och käkade :p Haha. Sen kom Salle och Sofia och så gick vi till Boström och sen hem till Emelie. (vi mötte emelie på vägen) Vi satt och tjötade och kollade på melodifestivalen :) Lina kom också lite senare. Haha mycket skratt fick vi oss iallafall ;)
"jävla barn ungar!!" - Emelie
Efter melodifestivalen så gick vi ner till Emelies rum och satt där tills vi gick ut. Gick in till Edet och jag och Sofia och Lina gick upp till Eve och pratade lite med henne.. Sen mötte älsklingen mej och vi gick hem till honom.

Nu sitter jag och kollar på brothers and sisters och väntar på att maten ska bli klar :)

Vi hörs lite senare,

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback