Rastlöshet är inget att ge tummen upp för


Sofia, jag och Salle för länge sen :)

Fy, finns det något värre än att vara förkyld? Rinner i näsan hela tiden(anteckna nu ha-ha) och nyser gör jag också. Haha, bara för jag skrev det så nös jag nu också xd Men iallafall, tråkigt att jag blir sjuk just nu när jag ska vara med vännerna ikväll. Men jag får väl försöka överleva :)

Har smörjt in mej med brunutansol nu och städat rummet :) Blir ju smutsigt så himla fort av alla kläder osv. Inte dammigt men smutsigt. Så nu är det rent&fint.

Klockan är snart 3 och jag är rastlös .. Har gjort allt man kan göra nu, när man är hemma, så nu finns det inget mer att hitta på. Att sitta vid datorn är ju inte det roligaste heller :p

Men vi får se vad som hittas på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback