Potatis kan ge en känsla av sommar


Bild från bowlingen i Fredags


Nu har jag suttit här ett tag och hållit på med uppsatsen. Har faktist skrivit rätt mycket på fakta texten, så det känns faktist riktigt bra :) Ska snart börja med diskussionen snart hade jag tänkt. Men först behövde jag ta en liten paus tyckte jag ;)  Var nere och åt mat förut och gud va gott det är med fisk. Fisk, potatis, gräddfil, lök, gurka och aromat ska det vara. Mumma! När jag bara tog en bit poatis och gräddfil så smakade det sommar. Ni vet när man är sitter på baksidan, det är varmt ute och man äter grillat! Fyfan va skönt det hade vart med sommar nu :o Det är något jag längtar så otroligt mycket till. Sjukt.
Imorgon är det syslöjd och jag hoppashoppas att jag blir klar med kjolen. Har inte alls mycket kvar, men jag vet att jag inte kommer bli klar. Men det hade vart kul om man blev klar med den snart ;) För den kommer nog bli riktigt tjusig faktist :p Tror jag iallafall! Hehe :)
Nä, nu ska jag försöka skriva klart det sista på faktan sen ska jag börja diskutera med mig själv ;) Haha. Vi hörs lite senare.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback