På smällen, bra film!


Hejsan :)
Sitter här fixad och klar för kvällen och har inte ett skit att göra. Kom nyss på att jag inte ätit något idag ännu :o Så får gå ner och fixa något. Kanske blir en panpizza ;)
Åkte till älsklingen igår. Vi kollade på på smällen och lite så. Skolan idag har ju inte vart direkt jobbig om man säger så. Första timmen hade vi tyska och då kollade vi på film. Andra timmen som skulle vara so var inställd så jag och Vicka gick hem till Meddi och väckte han, snälla som vi är ;) Sen hade vi profil sista lektionen så det var skönt. Gick hem till Meddi medans jag väntade på att mamma och moster skulle komma och hämta mig.
Nu har jag bara fixat mig och lite så. Vet fan inte hur jag ska ha håret :( Men det funkar väl ..
Nu ska jag ner och ta något att äta, är fan svin hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback