På Fredag firar vi Sofia som fyller 16 :)

Hejsan :)
Har inte haft någon ork att slänga upp flera inlägg efter varandra idag utan har hållit mej till det första jag skrev :p Har ju ändå inte haft något roligt att skriva, vilket jag aldrig annars har heller. Men nu sitter jag framför tvn och väntar på att ett program ska börja :)

Föresten så ska vi fira våran underbara vän Sofia nu på Fredag. Hon fyller nämligen år imorgon :) Skulle överraskat henne i Fredags med lite mat och så, men hon blev tyvärr magsjuk. Så på fredag blir det lite käk och så :) Vet inte säkert, men kanske blir någon fest sen också. Man kan väl alltid hålla tummarna x)

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma så jag ska stänga av datorn och fixa iordning mig för att soova snart :) Fast frågan är om jag ska proppa i mig en macka och ett glas oboy. Usch, känns som jag är hungrig hela tiden :( Speciellt idag. Känns nästan som när man har mens och man bara är sugen, sugen, sugen hela tiden! Fyy!

Men vi får hörs imorgon efter skolan :) Slutar vid 2 och det hurrar vi för.
Godnatt med er, kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trött på att alltid hitta sist till gratis sidor bli då medlem på http://www.freestreet.se/?r=5096 , där kan du få presentkort och gratis prylar, sidan är ny och har ännu inte många medlemmar så det är lätt att samla poäng.

Detta är inte menat som reklam utan ett litet tips.

Lycka till

2009-03-31 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback